Online Terapi

Online (çevrimiçi) terapi, psikoterapist ve danışanın terapi odası dışında bir araya gelmelerine olanak tanıyan teknoloji destekli bir psikoterapi yöntemidir. Terapist arayan kişilerin seçeneklerini genişletmesine olanak tanır. Tüm dünyadaki insanlar için erişilebilir ruh sağlığı desteği sağlar. Online psikoterapi hizmeti, yoğun iş temposundan dolayı psikolojik yardım almak için zaman bulamayanlar, salgın hastalıkların getirdiği tedbirlerden dolayı yüz yüze danışma alamayanlar, yaşanan ani değişimler karşısında çaresiz kalıp hemen bir uzmanla görüşmek isteyenler, yaşadığı yerde psikolog bulamayanlar, yüz yüze danışmayı tercih etmeyenler ve yurtdışında yaşayıp dil sorunu nedeniyle danışmaya katılamayan kişiler için psikoterapiye olanak sağlamaktadır.

Online terapi yüz yüze terapi gibi psikolojik değerlendirme ve psikoterapötik müdahalelerin kullanımı gibi süreçleri içeren, yapılandırılmış, amaca yönelik, danışan ve psikoterapist arasındaki güven ilişkisine dayanan görüşmeleri içerir.

Online terapi, etkinliği bilimsel olarak desteklenen bir psikoterapi yöntemidir. Online ortamda gerçekleşen terapinin danışan-terapist arasında sağlam ve destekleyici bir ilişki kurmaya engel olmadığı yönünde olmakla birlikte doğru koşullar altında, uzman kişiler tarafından yapıldığı sürece en az yüz yüze terapi kadar etkili bir psikoterapi yöntemidir. Yüz yüze terapide olduğu gibi online terapide de temel danışmanlık ilkelerine dikkat edilir ve Türk Psikologlar Derneği Genel Etik İlke ve Kurallarına uygun şekilde hareket edilir.

Hangi Konularda Online Psikolog Desteği Alabilirsiniz?

• Depresyon
  • Anksiyete (Kaygı bozuklukları)
    • Panik bozukluk
    • Agorafobi
    • Sosyal fobi
    • Özgül fobi
    • Yaygın kaygı bozukluğu
  • Obsesif Kompulsif Bozukluk (Takıntı-zorlantı bozukluğu)
  • Yeme Bozuklukları
  • Öfke Kontrol Bozukluğu
  • Olumsuz Duygu Durumları ile Baş Etme
  • Aile-İlişki Problemleri
  • Kişilerarası İletişim Sorunları
  • Uyum Sorunları
  • Özgüven Problemleri
  • Motivasyon Problemleri
  • Stres Problemleri
  • Sınav Kaygısı
Bireye Özel Yaklaşım Güven ve İletişim Bilimsel Temele Dayalı Yaklaşım

Her bireyin benzersiz olduğunu ve kişisel deneyimlerinin, duygularının ve ihtiyaçlarının farklılık gösterebileceğini anlıyorum. Bu nedenle, her danışanıma bireysel bir yaklaşım benimsemeye özen gösteriyorum. Her danışanımın yaşamında karşılaştığı zorlukları, hedeflerini ve terapi beklentilerini anlamak için empati ve dikkatle dinliyorum.

Danışanlarımla aramda güvene dayalı bir ilişki kurmayı önemsiyorum. İletişimde açık olmak, samimiyet ve karşılıklı anlayış, danışanların kendilerini rahat hissetmelerini ve duygusal olarak açılmalarını sağlar. Bu sayede terapi sürecinde daha derin ve etkili çalışmalar yapabiliriz.

Terapi sürecimde, bilişsel davranışçı terapi gibi bilimsel temellere dayalı yöntemleri kullanmaktayım. Bu yöntemler, danışanların sorunlarını anlamalarına, düşünce ve davranışlarını değiştirmelerine ve daha sağlıklı yaşam becerileri geliştirmelerine yardımcı olabilir.

Benimle İletişime Geçin !

Telefon:

E-posta:

info@psikologoykuyildiz.com

Görüşme Şekli

Doğum Tarihiniz

Hayatınızın kontrolünü elinize almak ve karşınıza çıkabilecek zorluklarla gerektiği gibi mücadele etmek için randevu oluşturabilirsiniz.

İletişime Geçin

Kızılırmak Mah. 1446. Cd. No: 12/25 Çankaya/ANKARA